FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: matci hayır kendim ggsden alıp paint ile düzenledim:confused: arkadaşım forma senin filan değil hala itiraz etme yoksa son msj ın olcak!!
husin **bu forma kesinlikle black godun sen kimi kandırmaya çalışıyosun paintte iğrenç bi şekilde unicef yazdın diye forma seninmi oldu!!!** bu yaptığın EMEK HIRSIZLIĞIDIR
Thunderbird Beyler ben bir formayı ekledim ama (:hani fb'nin 100.yıl çubuklu forması) arkası lacivert o formanın aynı şekilde numaralar ve sayılarda aynı renk çıkıyor hiçbirşey gözükmüyor o yüzden bana yardımcı olabilir misiniz?Resmini çektim ama nasıl eklendiğini bimiyorum.
NIKESTAR kimin formasıysa oldugunu boswerın de su unıcef logosu olan warsa werseın ben eklerım sadece arkası beyaz olsunda
03Gs1905 Gs beyaz çorap çizgileri çorap adidas logosu çorap GS yazısı eksik Gs gri çorap adidas çorap GS yazısı eksik Sochaux away ve gkler eksik.. :D
FaTaL? acele ile yayınlayım dedi glb :D ama acele işe şeytan karışır :D! karışmışda bir çok hata ve eksik var...
FaTaL? 3 formadada çoraplarda logolar ve diğer parçalar yok! bide logolarında sorunlar var formalarında!!!!
xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: FaTaL? 3 formadada çoraplarda logolar ve diğer parçalar yok! Orjinal Mesajı Yazan: FaTaL? bide logolarında sorunlar var formalarında!!!! O senin görüşündür! Bu arada mesajındaki ünlemleri çok sevdim.
_wolff_ gsnin 2.formasında türk bayrağının etrafında beyaz halka gibib bişey var onu hangi toolla yapıon?
Black God **Formaların oldukça klas olmaya başlamış helal sana ya eskisinden daha iyi formacı yetişiyo artık:) **
Zombie Ali **Fatal Bey Siz çok fazla flood yapıyosunuz.. Enes abi nerelerdesin sen ya ..:D başla artık şu formalar.:D**