xxxxxxxxxxxxxxxx Saolun Fenerbahçe Altın Son Update ermiss'in dediği yakadaki sorunu çözdüm,desenleri daha güzel hale getirdim ,rengi en uygun hale getirdim logolara da ufak bir ayarlama yaptım.
abbiah Abi tamam çok güzel olmuş ama şorttaki adidas logosu ve çoraplardaki çizgiler ve adidas logosu altın sarısı olmalıydı.Bir el atıp onu da düzeltirsen harika olur...Başarılar.
ermiss vay be bravo baware deseleri stadı falan yapmışın formadaki helal olsun sana süpersin çok saol
ermiss abi biliorum flood oldu ama yıldızlar yıldız şeklinde değil ve logonun altındaki yazılar çizgi gibi olmuş
ermiss doğru çok kara ama desenleri ii ama biaraz parlak yani turuncu gibi bi sarısı var buu foramanın
ermiss işte böle parlak olcak http://img291.imageshack.us/img291/3034/altnoa6.png bu aldığım yer başka bis iteden sadfece örnek verdim çok koyu bu
xxxxxxxxxxxxxxxx Beyler bana renk konusunda gelmeyin lütfen rengi tam oldu formanın gerçeği var bende ve maçlarda gördüğüm gibi yaptım.Ayrıca hataları oyunda deneyerek söyleyin lütfen elimdekinin en iyisini yaptım.NIKESTAR sende emeğe saygıyı öğren lütfen ben burada en iyisini yapmaya çalışıyorum ama bir yorumu eksik görüyorsunuz.Logolarda herhangi bir sorunda yoktur colaturkalarda iyi sadece abbiah ın dediği çoraptaki adidas ve çizgilere update ederim başkada bişey yapmam.Bu arada ermiss ben başkalarının formalarına göre yapmıyorum formayı gerçeğe göre yapıyorum ve gerçeğe en yakın renk budur.
ermiss neyse herkez istedği formayı seçer senin emeğine sağlık ii bir tek yıldızlar yıldız şeklide değil ve o eski yaptığın formada logonun altındaki yazılar beyazdışimdi siyah ve sadece çizgi varmış gibi duruo uptade edicekmisin
xxxxxxxxxxxxxxxx Maç da gördüm o yazılar lacivert:)Ayrıca çizgi gibi de değil dediğin yıldızları yapcam ayrıca renkleri açayımmı?
ermiss kardeş bu ii olduda bu yılzıdzları yapmamışın galivba yaptınmı baanamı öle gelio gerçi desenler süper sence hangisi oyunda daha ii duruo ben başka bi yerdeyimde
xxxxxxxxxxxxxxxx Son yaptıım oyunda iyi duruyo bu arada bıktım senden ermiss hiç bir formayı beğenmiyorsun yıldızları yaptım yapamamıssın diyorsun.
ermiss Orjinal Mesajı Yazan: ermiss neyse herkez istedği formayı seçer senin emeğine sağlık ii bir tek yıldızlar yıldız şeklide değil ve o eski yaptığın formada logonun altındaki yazılar beyazdışimdi siyah ve sadece çizgi varmış gibi duruo uptade edicekmisin bumu beğenmemek herkes aynı yopurum trenk yorumunu yaptı çorapları düzeltmemişsin o kadar yıldızlarda da bi değişiklik görmedğim için öle söledidm sende yorum istiorsun yapıruz illa hermen beğenmek gerekmio emeğe sayı dedim neler dedim ama sen illa bana ter gidiceksin her konuda
xxxxxxxxxxxxxxxx İlla yorum yapmana gerek yok ben herşeyi düzelltim lütfen dikkatli bak emeğe saygı diyorsun ama hiç bi formayı beğenmiyorsun lütfen yıldızlara çoraplara dikkatli bak.
ermiss bir yanlış anlaşılma oldu sen dedinya renhgi açık olmasını isteyenler için bunu yaptım die ordatada 2 forma var son yaptığında yıldızlarla çorap tamda koyu formayı yamamışsın dedim yoksa son froma ii saol ben dieri için söledim onu beğenenler için dedim
by_hunter_16 Renkler Olmamış Aynı Forma Bendede Var :) Bence Biraz Dahaa iii OlabilirAyrıca logolara Çalış !!! Bu Arada Sevmedigin Birinin Yorumunada Teşekkür Etmişin :) Sen Anladın Ne Demek İstedigimi Veya Kimi Kastettiğimi Neyse Uzatmıcam Böyle Devam Et :)