Orjinal Mesajı Yazan: by_hunter_16
Renkler Olmamış Aynı Forma Bendede Var :) Bence Biraz Dahaa iii OlabilirAyrıca logolara Çalış !!! Bu Arada Sevmedigin Birinin Yorumunada Teşekkür Etmişin :) Sen Anladın Ne Demek İstedigimi Veya Kimi Kastettiğimi Neyse Uzatmıcam Böyle Devam Et :)
Ben teşekkürü genel olarak söylemiştim ama nerenden anladıysan..
Tabi benim formam biraz daha iyi olabilir senin yaptığın altın sarısının yanında ne ki..!
Demek istediklerinide anlamıyorum çünkü bişey diyemiyosun ki?
Neyse yaşına veriyorum...