Kitserver'ı olup forma eklemeyi bilmeyenlere duyrulur
Kitserver a forma eklemeyi aşamalı olarak anlatıyorum...
1)resmi kaydediosunuz.
2)resmi kaydettiğiniz yere bir de "pa" adında klasör açıyosunuz.
3)resmi "pa" nın içine atıyosunuz.
4)resmin adını "all" olarak deiştiriosunuz.
5)onun yanına "config" adında bir not defteri açıyosunuz, oraya sırasıyla
# Attribute configuration file auto-generated by GDB Manager
bi satır atlayın
collar = (yes, no)
model = #(numarayı yazın)
name.location = (top, bottom)
name.shape = (type1=adı düz yazar, type2=adı hafif eğik yazar, type3=adı eğik yazar)
numbers = ["..\(sırt numaralarının adı).png"{örn="..\az_alkmaar_black.png"}
shorts.number.location = (şortta numara istiyosanız yine dizini üstteki gibi yazın, istemiosanız off diye yazın)
6)"font"unuzu "pa" adlı klasöre atın(adını mutlaka "font" die kaydedin yoksa oyundan atar)
7)içinde font,all ve config olan bu klasörü C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 5\Kitserver\GDB\uni\(ligin adı)\(takımın adı) dizinine kopyalayın...
ÖNEMLİ NOT:eğer o dizinde "pa" adlı klasör varsa(muhtemelen olacaktır) siz kendi yaptığınız "pa" klasörünün adını px-home2,eğer bu da varsa px-home3, bu da versa px-home4,bu da varsa px-home5.... diye deiştirin...
Eğer kaleci forması eklicekseniz bunun adı pa veya px diye diil ga veya gx diye olsun!!!
ALINTI DEĞİLDİR!!! Ben tüm formaları bu yöntemle ekliom ve her seferinde düzgün çalışıyo!!!:)
İYİ EĞLENCELER;)