ya yalan bir haber olduğu gerçekten ortada. Sevgili Dorian arkadaş da 02-06-2004 den beri sitemize üye fakak nedense 3. mesajınıda böyle bir yalan habere ayırmış!. bence SCN gibi bir forumda böyle aslısız haberler olmamalı. hiç değilse düzgün bir kanyan gösterilmelidir diye düşünüyorum. yada bu konuyu photoshop çalışmalarımız bölümüne taşıyalım..
tartışırken belki biraz sinirle kırıcı olduysam aff ola arkadaşlar.;)
EDİT: NuKe_15 gerçekten kırıldıysan kusura bakma böyle balon bir haber yüzünden kimseyi kırmak istemem.. ama bende senin sözüne alındım doğrusu.