Bu bana birinin veya birgrubun kendi egolarını tatmin etmek için yaptıkları bir gösteri gibi geldi doğruluk payı çok az eğer gerçekten böyle birşey olsaydı Fenerliler bunu herzaman heryerde vurgulamaktan çekinmezlerdi böyle iki kıytırık resim yerine bunu ölümsüzleştirmeye çalışırlardı lütfen kendimizi kandırmayalım :)
Benimde Çarşıdan bir arkadaşım bu olayın doğru olmadını söyledi ;)Nasıl oalcak şimdi :D