1- 2 kişi gelmemiş zaten gerisi toz olmus bunlar elde kalmıs
2- mutlu ediyordur ya da etmiyordur bilemem
3- gecen sene boş iskele basıp coluga cocuga saldırmak,yaslı kadınları dövmek sizin için övünülecek birşey sanırım
4- komplo mu?
carsının forumunda kabul etmişler olayı kendi arkadaslarına geçmiş olsun mesajları geliyor.e daha da diyecek birşey yok heralde...