Madem Herkes Düşüncelerini Söyledi Ben Olaya Daha Farklı Yaklaşıyorum.
Yeni Federasyondan Sonra Sezon Sonuna Kadar Fenerbahçe maçlarına Mal Mal Hakemler Atanacak ve Bu Akşam Olduğu Gibi Fenerbahçe"nin Puan kayıplarına Sebep Olacaklar.Bildiğim kadarı İle Yeni Federasyonla Fener Arasında Bazı Sorunlar Var.
Anlayın Artık Fenerbahçe Artık Bir Marka.Fenerbahçe"yi Bu Sezon Şampiyon Yapmamak İçin Ellerinden Geleni yapacaklar.Ama Bunlara Rağmen Mutlu Sona Ulaşacağız.
Maçı İzlemedim.Radyo"dan Dinledim.Bu Nedenle Ordan Burdan Duyduklarımla Yorum Yapmayacağım ;)