birde besiktaslılar hakeme dua edin demezlermi? farklı bir mac izledik sanki biz...
mustafa dogan,mehmet sedef hızlı atagı kesiyorlar kart yok,nobre 3 kere indiriliyor kart yok.anelkayı gömüyorlar yere kart yok.ibrahim akın,tümer kendini yerlerden yere atıyorlar kart yok.sergenin 2.golü ofsayt.selcuk dereli futbolumuza yeni bir kural getirdi ve sanırım formadan cekince kart verme olayını kaldırdı.bu macta onu gördük.evet gercekten hakeme dua etmeliyiz galiba...