Orjinal Mesajı Yazan: GoGo21
allah askina su hakemi birakin artik. Madem mac kazanacaksiniz futbol oyanarak kazanin. Iki golunuzde duran toptan. Insan biraz dusunur demi ?kusura bakma ama baskalarina bakacaginiza kendinize bakin. Madem bizi avrupada temsil edeceksiniz adam gibi futbol oynayin. Bir anelkaniz var onu kullanmasini bilin. Hakem hakem. Bize de ters di hakem ama napalim futbolumuzu oynayip gittik.
1-Top oynamamızı birazda hakem engelledi ona bizim feryadımız
2-Duran toplarda bizim etkili olduğumuz nokta. Napalım? Fenerbahçe-Beşiktaş maçında duran top kullanılmasın diye bir kural mı çıkartalım.
3-Bu maçın Avrupada oynadığımız maçlarla bir bağlantı kuramadım
4-Sadece biz itiraz etmiyoruz hakemin kararlarına dikkat edersen sende ve sizde ediyorsunuz. Şu anlık Beşiktaş futbolunu oynayıp usulca gitti dersek biraz komik olur.