Bence cok güzel mac oldu. Ilk pozisyonda penaltiyi kimi hakem verir kimi vermezdi orda. Ama 2-3 dakika önce ayni pozisyonda hemde ceza alani disinda ayni hareket Anelkaya yapildi ve vermedi. Yani penaltiyi calmamasi normal.Tümerin pozisyonunu kale arkasindan izleyince hic bir temas olmadigini görürsünüz.Verse bile disardaydi. Peki Sergenle artist Tümerin o parmak isareti ne oluyor? Bunlar kartlik degilmi? Sonrada Tümer'in Alexe yaptigi faulden sonra yan hakeme el hareketiyle git demesi. Sen kimsin ya. Peki 1-1'de ilk top alisinda sergenin topu elle indirmesidemi yalan?
Allah askina Alex yerine Olcan dahami kötü oynar? Alex nerde ya. Tamam onun ortalarindan attik yine ama daha cok kosan pres yapan biri oynasa "normal" gol atamazmiyiz? Alex cogu zaman pek görünmezdi ama Daum'un "Alex'in alternatifi yok" lafiyla admin g*tü kalkti sanki, bu sefer hic kosmamaya basladi.
Tuncay yorulana kadar süperdi. Appiah 90 dakika mükemmeldi. Bi ara disariya hareket yapti, cikacak diye korktum ama cikmadi Allah'tan. Bence macin hakki buydu be.