Orjinal Mesajı Yazan: ahmet26
İi zaten hep sen haklısın ne yapalım!!!hep makkay mesaj sayın 3560yaa hep sen haklısın brawo ne diyim fm veya baska oyunda yaptığın şeylerden dolayı tamam saygı duyuyoruz ama burda(futbol forumunda) herkes eşit diye düşünüyordum olsun...
1)Sadece fm ya da fifada değil HER YERDE HERKES EŞİTTİR.
2)Mesaj sayısının çok olması ile adam olunsa ne adamlar çıkardı SCN'den. Ayrıca mesaj sayısına bakarak eleştiri yapanda adam değildir zaten.
3)Haklı olduğumuz konuları elbette savunacağız. Hakkını savunmak her T.C. vatandaşının hakkıdır bunu da bil ;)