Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905
Doberman(kabzımal) Erman bildiğim kadarıyla Beşiktaşlı.Galatasaraylılar ben de dahil kimse sevmaz Ermanı..
galatasaraylı.oglu arkadasım
Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu
bak dostum futbol kurallarına göre top rakipte geldiği zaman ofsayt olmaz. kaç defa izlediğini bilmiyorum ama dikkatli izlemediğin kesin...
top tamamen rakibin ayagından cıkınca oluyor bu.rakipten carpıp gelince olmuyor.kuralları bildigimizi iddia ediyorsak daha bilincli olalım ;)