kardeş simdi eski defterleri acmayalım gs 4 yıl üst üste sampiyon olurkenki hakem hatalarını biliyoz tabi fatih terimin acıklamalarınıda
size mantıklı bi hakemler bu kadarmı feneri karsısına alır cok etkilendiler arkadaslar yok takımların pankartlarla cıkması fln hakemler etkilendi artık faul fln calmıyolar korkuyolar bunlar bnm düsüncem