okulda bi konferans oluyodu bizde dinlemek istemioduk. Haliyle kaçtık yangın merdivenlerine saklandık. 7 kişiyiz. Neyse konferansın bitmesine 15 dk kala 4 kişi sınıfa çıkalım falan diye tutturdu. Biz "bekleyin olm biraz daa bekleyin" diyoz. Bunlar dinlemedi bizi ayrıldılar yanımızdan (biz daha öncede kaçtığımız için deneyimliyiz) zati 3 kız 4 erkek kaçtık. ben le beraber kaldı 2 kişi. biz biraz daha bekledik sonra farklı bi yoldan (yolu ben gösterdim:D) çıktık yukarı, sınıfta beklioz. 3 dk sonra zil çaldı herkes sınıfa geldi. Bizden ayrılan dört kişi arasında olan iki kız ağlıo diğer erkek arkadaşa kızıp duruo. N'oldu die sorduk yakalandıktan sonraki dioloğu anlattılar.
müdür yardımcısı: Siz ne yapıyorsunuz burda?
Alican. şey hocam ben doktora gitmek için konferanstan çıkmıştım onlarla karşılaştım. (:D:D:D)
müdür yardımcısı: Yoksa konferanstan mı kaçtınız?!
Alican: yok hocam valla doktora gidiodum.
Buse: kaçmadık hocam
Ekin. hayır kaçmadık
Faruk: evet kaçtık (:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D) biz bunu duyunca koptuk tabi nası gülüoruz gerisini dinlemeyede gerek kalmadı zaten.
sonra sorduk Faruk'a nie böle bi mallık yaptın diye. "ben yalan söyliyemem" dedi.:D