ben 6.sınıftayken bir müzik dersimizde başımızdan geçen olayı anlatmak istiyorum...
ogün 1.nisandı herkes hangi ögretmene şaka yapsak die düşünüyordu tabi biraz düşündükten sorna müzik ögretmenimize şaka yapmak akrarı aldık ama hangi şakayı yapacaktık , sonra bi arkadaşımız ögretmenin sandalyesine tutkal sürelim dedi eee tabi bizde kabul ettik
evet ders zili çalmıştı hoca 10 dk sorna gelirdi hemen sandalyeye tutkalı sürdük ve büyüh bekleyiş sürdü, hoca içeri girdi ve selamlaşma faslından sonra sandalyeye oturdu
sınıf gayet normal davrandı kimse bişi çaktırmadı hoca 5 dk sonra kalkmak istediginde
kalkamadıgını farketdi bayagı zorlandı sorna bi çıglık fln filan 2.dk içerisinde müdür yardımcıları fln herkes geldi ögretmenimiz bayılmıştı :D :D :D tabi ambulans da geldi hemen götürdüler nese bu olaydan bir gün sonra müdür tüm sınıfı çagırdı ve bize kızdııgını ancak yatıp kalkıp müzik ögretmenimize dua etmemiz gerektigini söledi
çünkü müzik ögretmenimiz bizden şikayetcçi olmammış :) hoca buna benzer olayları küçükken yaptıgını ve çok pişman oldugunu :) bizi anladıgını söylemiş ....
sonuc: bir daha asla 1.nisan lafı bizim okulda konuşulmadı , yerel gazetelere çıktık:D