bugün okulda nöbetçi sırası bendeydi 6 ders boyunca dışarıda duracaktım sabah okula acele acele geldim hemen yerimi aldım , görevim vardı tabi , okula giren herkesin niye giridigni kimi görecegini ve imzasını alacaktım , tabi ben 2,5 saat boyunca ayakta durmaktan felak oldum sinirlenmeyede başlamıştım , arkadaşlarımda habire rahatsız ediolardı beni tam çıldırıcaktım nese saat 9,30 civarıydı tabi herkes derste o sıra genc orta boylu zayıf takım elbiseli biri geldi hiç bana bakmadan geçti gitti eee tabi olurmu hemen atlayıp
--- hoop abi nereye ya alla alla burası okul öle her önüne giren giremezdimi ya bizi niye buraya koydular zannediosun dedim ( sinirli şekilde :) )
abi durdu bi kaç saniye gözüme baktı ve şöle dedi ,
---ben yeni matematik ögretmeniyim
tabi ben o sırada rezil oldum :( hemen
---hocam kusuruma bakmayın , geleceginizi haber verseniz karşılardık fln dedim nese hoca içeri gitti tabi bende ii ce moraller bozuldu....
bi saat sonraydı bu sefer orta yaşlı bi adam gene bana aldırmadan geçti hemen
--- hoop amca nereye ya öle elini kolunu salalyarak buraya girilmez der demez
--- ben yeni müzik ögretmeniiym dedi
ben ne yapacagımı şaşırdım :( moral -100 lerdeydi tabi
nese saat 11.00 ,bu sefer yaşlı 45 yaşlarında bi amca geldi , tabi gene beni kimse aldırmadı yüzüme bile bakmadan içeri girdi , eee bendedururmuyum hemen atlayıp
---nereye gidiyorsunuz, burası okul burada güvenlik die bişey var degilmi, alla alla
herkes bize emanet burda olmaz öle ellinizi kolunuzu sallayarak giremessiniz dedim
amca döndü bana gülümsedi aferin dedi sevdim seni , ben bu ojulun yeni müdürüyüm demezmi ....
valla bu kadarda tesadüf olmaz dimi :)