Emre_17 ABİ BİDE BENİM FACEMİ YAP KAÇ KİŞİYE SÖYLEDİM YAPMADI VALLa büyük sevap işlersin http://img364.imageshack.us/my.php?image=resim0092uv.jpg
alexandro06 arkadaslar sizin facelerinizi yaparim..fakat karsıdan cekılmıs ve net bir foto olsun..yoksa pek benzemiyor..fotograflariniz bide büyükl olursa iyi olur..
alexandro06 arkadasim senin faceni yaptim..ama igrenc oldu..daha net ve büyük bir resim verirsen onla yaparim...
manyakzengaa Orjinal Mesajı Yazan: alexandro06 al arkadasim facen http://imageshack.us burdan indireblrsn==[URL=http://rapidshare.de/files/19797510/unnamed_2062.bin.html benimkini yapmışssın çok sağol
Emre_17 Orjinal Mesajı Yazan: alexandro06 arkadaslar sizin facelerinizi yaparim..fakat karsıdan cekılmıs ve net bir foto olsun..yoksa pek benzemiyor..fotograflariniz bide büyükl olursa iyi olur.. http://img486.imageshack.us/my.php?image=untitled8lq.jpg abi al büyük boy yaparsan sevinirim
alexandro06 arkadasım anlamadın galiba!!ben net resim istiyorum..senin bu resminle yaptım olmuyor..tipin ribery gibi bozuk oluo:)daha net resmin yokmu
ilkayjagger dostum ya benimde bi faceimi yaparsansan cok guzel olur tabii zahmet olmazsa http://www.hemenpaylas.com/download/734410/DSC01275.JPG.html umarım işini görür
alexandro06 arkadaslar yazın yeni bir TSL yaması yapmak istiyorum..yeni transferlerde eklenmiş olcak..benle birlikte bu işe girmek isteyen varsa irtibata gecsin benle...blackblood1383@hotmail.com
alexandro06 arkadasım resmini oyuna ekleyince yüzüne extradan sakal yap bence....bide seni 2058 kodlu xaviye yaptım http://imageshack.us [URL=burdan indirebilirsin=http://www.hemenpaylas.com/download/739632/unnamed_2058.bin.html
ilkayjagger eyvallah dostum ya ellerine sağlık ugrastırdım senide gercekten cok guzel olmus ve cok makbule gecti
alexandro06 rica ederim arkadasim..diger arkadaslarda bu resim gibi net ve karsıdan resim yollarsalar guzel faceler yaparım
alexandro06 arkadaslar pek iyi olmadı fatih tekkenin net bi fotosunu bulan yollasın.daha iyisini yaparim link=http://rapidshare.de/files/20747157/unnamed_2007.bin.html
devil_claw he he fatih tekke mi ya bu acikcasi hic iyi olmamıs bu ne ya..ama daha iyisi senden beklenemez zaten hic iyi bisey yaptıgını görmedim ya kuzenini yaparsın sen yada kendini.. yani sen bu isi bırak bence veya ibo günes ten biraz ders al..
devil_claw bide ordaki fotografını degistir bence... o bıyık ne öyle gördükce yüzünü midem bulanıyor tüh gibi bıyık he heh.barcelona forması giymekle olmuyor bu isler..ayağına top versek iki sektiremezsin.. gelmis barcelona forması giymissin..barcelona senin neyine hadi yallah FENER çöplüğüne