Orjinal Mesajı Yazan: devil_claw
he he fatih tekke mi ya bu acikcasi hic iyi olmamıs bu ne ya..ama daha iyisi senden beklenemez zaten hic iyi bisey yaptıgını görmedim ya kuzenini yaparsın sen yada kendini.. yani sen bu isi bırak bence veya ibo günes ten biraz ders al..
milleti kötülemeye hakkin yok kalk sen yap kolaysa ..
ibo ve gunes annelerinin karnindan facemaker olarak dogmadi onlarinda ilk yaptigi facelere baktiysan okadar iyi degillerdi. onlarda zamanla kendilerini gelistirdiler..
lütfen biraz daha seviyeli olalim.
calisirsan zamanla gelisirsin..
gilardino ile ronaldinho iyi olmus..