FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: bowmanturk hocam iyi güzel patch yapmışınız ama inönü berbet boş stad bi yandan stan dışında havada seyirciler var taraftar renkleri ayarlanmamış hala ajax taraftarı gibi kırmızı beyaz bi düzeltici patch yapın bizde adam akkıllı oynayalım bi el atın şu işe zaten pes 6 çıkacak oyundan sıkılmaya başladık eksiler gözümüze batıyo hade bi güzellik yapın.Bizde Türkiyede böyle işler de yapılıyo diyelim ama yapıyosunuz koca binayı ama çatısı açık kalıyo olmaz böyle genede elinize sağlık bi de açtığınız konuya bakıp yardım edin. soccerbugda Bjk stadını düzelten yama yapıldı kontrol et...
Last_Emperor Orjinal Mesajı Yazan: FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: jose_mourinho EET ARKADAŞLAR BENDE DE AYNİ SORUN TÜRK TAKİMLARİNİN FORMASİ.. HOLLANDAA LİGİ VE ÖBÜR FORMALAR SADECE SİYAH FORMA BİLE YOK LÜTFEN YARDİM EDİN BU KADAR ADAMİN SORUNU AYNİİİ LÜTFENNNNNNNNNNNNNNNNN kitserver ve option fileni yeniden kur yada kurmadıysan kur... option filen derken?
tatucu ya kitserver hangi part dosyasında filefronta yokta o yuzden yardım edin bide dğer yamalarda hep oyundan atıodu neden acaba
tatucu ya rapıdshareden part 1 indiremiom download programım getright ama hep bi hata verio ahata kımde acaba lütfen yardım edin???
Last_Emperor arkadaşlar sorum şu ben tsl v1.0 ı kurdum şuan hiçbir sorun yok formalar da duzeldi yanlız şunu merak ediyorum bu SCN_MegaPatch_ByNightGear ve kurtlar vadisi patch leri indirdim bunları yüklersem tsl v1.0 ile bi çakışma veya bi sorun çıkarmı cevabınızı bekliyorum ?????
Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: Last_Emperor arkadaşlar sorum şu ben tsl v1.0 ı kurdum şuan hiçbir sorun yok formalar da duzeldi yanlız şunu merak ediyorum bu SCN_MegaPatch_ByNightGear ve kurtlar vadisi patch leri indirdim bunları yüklersem tsl v1.0 ile bi çakışma veya bi sorun çıkarmı cevabınızı bekliyorum ????? Sorun çıkacaktır üçünden birini tercih etmek zorundasın.
ozguryasam Bana da yardimci olursaniz cok sevinecegim, su anda WETURKA 06 yuklu, ancak 2006-2007 sezonunu guncel olarak yuklemek istiyorum, acaba hangi yamayi yuklemeliyim? Hangisini tavsiye edersiniz? Tesekkurler.
...MeLo_EnEs... rapid den indirimemiyorum yardım edermisiniz izun bi çupuk çıkıyo karşıma şifreyi yazınca ne yapcam?????
esintipierresezer kardeş adam gibi çıkarın şu yamaları linklerini koyun görülebilivek bir yere indirelim ok mi
orhun_1907fb bencede ççıksın 2006-2007 sesonu weturka06 nın bide öyle fenerbahce demeyin ya en buyuk BEŞİKTAŞ