yamayı indirmiştim zaten ve kurdum şimdi.formalar siyah çıkıyor,bu sorunu nasıl halledicez?soccerbug sitesine giremiyorum bi türlü,buradaki linklerden pes5.exe yi indirdim olmadı sanırım bide optioan file mı ne gerekiyormuş.gereken o dosyaları birisi verebilir mi?