indirdim, kurdum.ama türk takımları hollanda ligi takımları formalarıyla çıkıyor.KONAMI-WIN32PES5OPT dosyasını belgelerimdeki konami dosyasında folder in içine attım,e_text i dat a o_sound uda dat attım,KONAMI-WIN32PES5OPTION dosyası neye yarıyor anlamadım, bunun hakkında bilgi yok.Ayrıca kitserver ve o_text dosyaları ligin indirilebileceği sayfada yoktu.Ne yapacam Şimdi?.. Yardım ederseniz sevinirim.Şimdiden teşekkürler...