pasa595 yamayı indirdim kurdum herşey tamam ama takımlar hollanda takımlarının formalarıyla çıkıyolar yardım edim nasıl düzelecek
FataL!ty® kitserveri doğru yere attığından emın ol ve setup'a bastığınndan yine de olmuyorsa remove diyip tekrar ınstall de..
bjkaan_93 setup dosyasını kopyala yapıp PES5.exe ye yapıştır oyun zaten hemen açılcak ama oyunu hep böyle açman gerekiyor...( ben şuan aynen böle açıyom ve açılıyo )
SaSa_Ilic_22 ya bu 6 parçanın hepsi birbiriyle aynı mı?nasıl yapcaz ya anlamadım.bi anlatırsanız sevinirim.
FataL!ty® evet hepsi aynı 0 text 6 . parta diye birşeyyok hepsini tek rar a toplayıp bölduk hepsını indirmenız gerekıyor..
LAZrail emege saygi üstadlar,sorunsuz calisiyo.sadece Szymkowiak iki kafa lan oynuyor:) Diger arkadaslardada ülemi yoksa sadece bendemi?Birde Trabzonspor üzeri yamalar varsa birisinde (Faceler,yeni kadro,stad vs vs..)bana gönderbilse sevinirim.
FataL!ty® öncelikle saol.. Szymkowiak face i bni lig yaparken dikkatimi çekti ama update çıkarmamaya karar aldık öyle kaldı..
cantona841 yama çok güzel teşekkürler.bişey merak ettim.acaba en fazla kaçtane top ekleyebiliyoruz?bide şey var,topları dkz studio ile atamıyormuyuz oyuna?
cantona841 elimde bisürü top paketi var.paketlerin içlerinden istedigim bi topu alıp ekleyebilirmiyim peki?çünkü paketlerde 100lerce top var ve yüklenmiyor bu şekilde :)
aRRoGaNTe beyler meraba, yardiminiza ihtiyacim var.soccerbug TSL v1.0 icin rapidde verilen 6 parti indirdim ama rar file uzerine tikladigimda sifre soruyor.anlam veremedim. nedir bu sifre olayi ve esas soru sifre ne? selamlar, orcun
muh_29 bravo tebrikler ama o karıları kaldır şahsen ben o karıları koysam babam keser beniiiiiii!!!!!!