1. Mesajı düzenle seçeneği yok.
2. Cümlelerinde emir kipi kullanmazsan memnun olurum.
3. 6 parça rar tekin bölünmüş hali mi, yoksa dosyalar ayrı ayrı mı (0_text,e_sound vb.) yüklkenmiş? sadece 0_text için tekrar yüzlerce megabyte mi indireceğim? (3gb kotalı kullanıyorum)
4. Teşekkürler