ceza_fatalrhymer ben formayı yaptım fakat formanın aslı tam olarak böle değil böle yamuk yumuk çizgiler var fakat ben o çizgileri çizemediğimden yapamadım. paintle yapıom güzel olmuo bana yardım edebilcek biri varmı msn tunahan_ugur@hotmail.com
ceza_fatalrhymer ve biraz fantasy ama arsenal 06/07 home bu arada arkadaşlar photoshopta eğik çizgi çizmenin yolunu lütfen birisi anlatabilirmi
ceza_fatalrhymer doru dionuz bence de le fakat 06-07 olduğu için böle bi forma yok bu yüzden kafadan yaptım yani kötü olmuş olabilir