ЦОĿKÁИ hmm... arsenal güzel olmuş ama yakada oyunu oynarken problem çıkabilir o yüzden yakaya bu kadar takılıyolar takma kafana sen işine bak yapa yapa daha neleri çözersin ii gidiyooo;)
ЦОĿKÁИ evet dimurattinin dediği gibi logolara biraz dikkat bide umro koy buna bi update sini yayınla güzel olur zemin güzel zaten:::;)
ceza_fatalrhymer e ancak o kadar oldu googleden logo resimleri olan bi site varsa sölerseniz sevinirim
ЦОĿKÁИ takım logoları için: http://www.hqfl.dk markalar için http://brandsoftheworld.com/advertising/