bart_ imageshack.us sitesine gir sonra orda upload image de, sonra da orda 'show! linkin altındaki linki foruma bazı kodların arasına copy/past yapacaksın bu kdolar tabiki kodların arasına bişi yazınca resim çıkıyor bu yüzden şuan kdolar çıkmıyor ama onun yerine X işareti var..
Necaty h ler g olcak arasına linki koycan h koymamın sebebi _bartın msjında resim gibi göstermesi normalde img yazcan
ceza_fatalrhymer teşekkürlerde ben aynılarını yaptım fakat upload image die bişi yok host it var ve ben gözatttan yaptığım formayı seçince host it yerine bad file type yazıo
Necaty dosya uzantısı jpg,png,bmp olarak birini seç bence png yada jpg yap sonra kaydet sonra gözattan seç host it yap direct link to image yazan yerdeki linki kopyala dediğim gibi buraya koy..
ceza_fatalrhymer nasıl yorumlarınızı bekliom hepsini aragornun bi tane formasına bakarak yaptım (yani alıntı falan demein:)
MacTavish Forma ilk forma için çok iyi ama adidastaki(özellikle şorttaki)beyazlıkları biraz daha sil gayet güzel olmuş..;)
ceza_fatalrhymer evet banada öle geldi yorumlarınız için saolun buda trabzon0506away (biraz fantasy ama)