Gökhan Şorttaki Adidas Logosu Sanki Biraz pasif Durmuş Sanırım.bunun Dışında Güzel ;) Bir Alman FIFA sitesinde Yayınlasaydın 10 Üzerinden 10 Alırdın Sanırım ;) Birde Kitraptordan SS olursa Yorumlar Daha Güzel Olabilir ;)
ceza_fatalrhymer brezilya home05-06 biraz sade ve basit bu sene bence nike dökülmüş çok basit formalar yapıo bu arada SS vermek isterdim fakat bilgisayara format atıldığı için fifa silindi elimdede cd si yok ve kitraptorda fifa olmadan olmuo
ice_scream yakadan çıkan yeşil çizgiler galiba olmayacak WC ta...ama tam bilmiyorum... çalışman iyi...
ceza_fatalrhymer ztn yotu ama forma bana o kadar sade geldiki bittikten sonra onları ekledim yani gerçek formada yok bunlar;)
ceza_fatalrhymer teşekkürler ama şu anda büyük sayılacak bisorunum var ben cs2 kullanıom fakat aktivasyon kodu istio ama ben bilmiom ve 6 günüm kaldı bilen varsa lütfen acil yardım
Necaty Forumda Crack ve serial gibi yasadışı şeylerin paylaşımı yasaktır .Lütfen sorunlarınızı pm yoluyla halledin..