Venom Kanka_Smart, Spocket, Apili, Hellraiser, KaziQ, Scorpion, Nayguler, Chilavert, iori.... Spocket nerelerde yaw:(
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Hafızam hiç iyi değildir hatta berbattır ama masterran'ı hatırlıyorum ama tanımıyorum :P iiki tanımıosun onun sivri zekası yüzünden ne kavgalarım geçmişti ama rep bile berip almıştım öle bişidi işte.hamit onu ii tanıo belki ufaq bişiler yazar.
Shevchenko Spocket mod oldu galiba, Apili'yi hatırlıyorum, hellraiser'inde ÖSS'si var ondan giremiyomuş bi ara görmüştüm yine burda :)iori daha yeni gitti sayılır 3-4 aydır yok iori bi olay oldu o da çekti gitti... Konu iyice eski üyelerin tartışmasına döndü :D
Azro Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ Kanka_Smart, Spocket, Apili, Hellraiser, KaziQ, Scorpion, Nayguler, Chilavert, iori.... smart yazılımcıydı galiba , spocket ide hatırlarım bu arada bonussimo bi adam vardı CEMO mu öyle birşey C ile başlıyordu nicki sitesini yaptı sonra . Hellraiser ne kadar Makaay 'a destek olduysada ben fazla sevmezdim kendilerini,kaziq da fazla sallamzsdı beni ondan gıcığıma giderdi eskiden turksquad.com diye bi sitede anlıyamadığım bir site zaten görevliydi galiba,iori hakkında önceden şüphelerim vardı şerefsiz bir sitede küfür leştiğim kişilerdendi (makaay nedenini bilir) burada fazla bi kötülüğünü görmedim ama bana :)
Venom Say say bitmio bunlar ahh bi de -Connect- vardı ki bendeki yeri çok başkaydı onun zamanında SCN ye geri dönmesi için az yalvarmadım:( nese off kapatın ya bu konuyu ağlatacaksınız beni:(
Makaay muhabbete bak yaw 3 sayfa gitmiş :) eskiyi anmak güzel oldu bi bakıma.hadi devam devam... Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Alakasız ama yinede yazcam :D Google'a girdim bişey aratcaktım Makaay aklıma geldi aratıyım dedim 2. sayfada bizim Makaay çıktı ne ünlüsün be Makaay !! :) :)
Cambaz takunya vardı bea.Özledim kendisini:D Hee bu arada ben google'da Cambaz diye yazıp aratınca ya mp3 sitesi yada şarkı sözleri sitesi çıkıyor:D
Venom Orjinal Mesajı Yazan: Cambaz takunya vardı bea.Özledim kendisini:D Hee bu arada ben google'da Cambaz diye yazıp aratınca ya mp3 sitesi yada şarkı sözleri sitesi çıkıyor:D cidden ya takunya vardı:) nerelerde şimdi çok merak ediom:) _VeNoM_ die bi aratıom google'da bütün souçlarda ben çıkıom bu arada:D (amma ünlüymüşüm-imzalı foto isteyenler sıraya girin:))
Last_Blow Heyy gidi günler hey.. :D Şimdi online listesinde __JaCKaL__'ı görünce aklıma chat odası geldi. Eskiden chat odamız vardı orda güzel muhabbetler olurdu. Kanka_Smart daima ordaydı. Jackal'a telefon konuşmamız olmuştu chat yaparken. Hatırladığım kadarıyla chat kanalına girerkenki başlık ''Damsız Girilmez''di. :D Çok güzel günlerdi. Hatırladığımız iyi oldu. Devam edelim aklına gelen varsa yazsın buraya hatırlayalım o günleri tekrardan.
SuperBamm tabi scn nin birleşip ayrılmaları da olmadı değil.. şimdi hatırladıklarım ayrılmalardan scn den bir grup mod ve patchmaker xxx i kurdulardı.. sonra ccc ile birleşilmişti yanlış hatırlamıyorsam.. aaa falan vardı sanırım yine bi grup mod.. Bu xxx ı kurucu üyelerinden biri de makaay dı eğer tabi yamulmuyorsam.. balık hafızama güvenemiyorum :)
Last_Blow Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RoNaLDo_35 www.fifacenter.orgchat miydi yaws :D:D:D Evet öyle hatırladım bende:)