Orjinal Mesajı Yazan: Makaay
icq listemi actımda eskilerden bi dolu arkadas var,onları ismende olsa anacagım yakın zaman içinde buraada :)
hehe dur senden önce ben bi hatırlatayım buraya zamanında çok takılan adamlardı bunlar ve tabi benimde ark olduğum :)
wolf,legend,hasann,hellraiser,genius,marcus,dgn84(kendisi hos ayrılmamıştı :( ) ACHERON,Reis,nicola tesla,bay_gizemli,debbah,kuty,oildiz,freak,cemdemo,MESSİAS,Figo Baba,erdim_1907(makkay tanır :) )zebani,ferris,MuR@T,unnamed,felipe2004,osmancilingir,euro1299,ACHARİA,pxsel,acandikici,denizerus,action_boy,scorpion,kerim,master of puppets,karabasan,Bozkurtum(10 gün falan admindi siteyi toparlamıştı diye hatırlıyorum),egoist,jackal,enqvist,chatlach....ve tabiki CMTURKEY Murat abimiz :((
benimkiler bunlar tanıyanlar vardır yorum yapsın hatırlatmak amacıyla yazdım :)