dejavu listemdeydi benim her zaman ama oda uçtu gitti kayboldu bana anlatırdı yaw şu ttnet e gıcık oluyom 200 milyon fatura geliyor fln :) kuty de hiç ortalıkta yok osmanözçilingirle arada konuşuyoruz o atıldı banlandı falan işte hergittiği yerde bi sourn çıkarıyor adam :D
çok ilginçti harbi ama ya o zamanlar ICQ modaydı takılırdım EGoist'le hep şimdide msn den takılıyoz da şifresini unutmuş başka maile geçti :D takılırım ona hep.
benim makaay-pxsel-emre-oildiz toplu msn konuşmlarına bayılrıdım :) update falan derdim makaay a olm bügün akşam cm update i indirmeye başlıcam gece biter heralde falan biraz scn den çıktık ama ossun eski günler deyince aklıma geldi bende dayanamadım :)