someone hoşbulduk Makaay, foruma artık pek sık giremesem de senin gibi eski dostları hala görebilmek gerçekten sevindirici
Venom Orjinal Mesajı Yazan: Makaay gel ya arada özlüyoruz valla 2002 den kim kaldı ki:) bizi nie eziosunki:(:) aman görende seni 2002 sanacak alt tarafı 9 gün sora üye olsan 2003 olacak :) 23-12-2002:D
Makaay sunu belirteyim öncelikle benim asıl kayıt tarihim 22-12-2002 dir :) 8 gün 9 gün sonucta 2002 mi :)
rapper buyrun ben de varım yaf:D:D:D:D eskiden pek kimse kalmadı harbi ya...ben 2001 den beri takip ediodm 2002de de üye olmuştum foruma...valla iyi kötü güzel günlerdi sonuçta:D
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Hey gidi Ryan GİGGS nickli üye. :D sendin di mi o :) hatta böle mynet ten bozma bi siten vardı falan :) anımsıyorum :D
CrossOver Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Hey gidi Ryan GİGGS nickli üye. :D action mıydı yaw senin nick:)
Venom Orjinal Mesajı Yazan: militan Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Hey gidi Ryan GİGGS nickli üye. :D action mıydı yaw senin nick:) valla boş zamanlarında nick deiştirio bu vatandaş hatırlıom hatta idi avatarında spider-man vardı(galiba)