Venom Turkish Super League Beklenen an geldi ve büyük emekler sonucunda Fifa 2003 için hazırlanan Turkish Super Leagu çıktı. Hazırlanan yamanın özellikleri ve... işteee benim hayatımın dönüm noktasıydı bu;)
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ Turkish Super League Beklenen an geldi ve büyük emekler sonucunda Fifa 2003 için hazırlanan Turkish Super Leagu çıktı. Hazırlanan yamanın özellikleri ve... işteee benim hayatımın dönüm noktasıydı bu;) Kimin diildi ki... ;)
Frostmourne Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RoNaLDo_35 Kimin diildi ki... ;) Benim değildi. Beni fifa'dan soğutan Fifa 2001-2002-2003 oyunlarından biriydi saolsun
ŞANLI_ 2003 ten sonra da bu olay bende de oldu ama her zaman için turkiye ligi çou insanı heyecanlandırıodu...
kartal_omer Ali, Elik, evolution, Kanka_Smart, Kazik, Kerim, Stretch, VictoryF, ZOMBIE, ^DiGNiTy^ moderatör kadrosuna bak :) bunlardan en cok ali tekini merak ediyorum.. beşiktaş için cok ii patchlar yapıodu saolsun
R2.ScHuMi_1 zaman su gibi akıyo be arkadaslar ..ama bu site hiç değişmiyo alemde alemin kralı soccercenter be :D:D
XII Orjinal Mesajı Yazan: kartal_omer Ali, Elik, evolution, Kanka_Smart, Kazik, Kerim, Stretch, VictoryF, ZOMBIE, ^DiGNiTy^ moderatör kadrosuna bak :) bunlardan en cok ali tekini merak ediyorum.. beşiktaş için cok ii patchlar yapıodu saolsun hehe bi ara nikodral'ımızda wardı..
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: XII Orjinal Mesajı Yazan: kartal_omer Ali, Elik, evolution, Kanka_Smart, Kazik, Kerim, Stretch, VictoryF, ZOMBIE, ^DiGNiTy^ moderatör kadrosuna bak :) bunlardan en cok ali tekini merak ediyorum.. beşiktaş için cok ii patchlar yapıodu saolsun hehe bi ara nikodral'ımızda wardı.. nidokral hala benim msn de durur.. sonradan kendi sitesini açtı kuş oldu uçtu :)
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: militan 2004 te ki anasayfa çok güzeldi:) adı SCN oldumu her hali güzel oluyor. "GÜZELE NE YAKIŞMAZ" :);)
rapper vay beeee....hatırlıyorm da ilk zamanlar beni nası hemen sardı forum ortamı of be:D...ilk ban ımı hatırlıyorm da baya kızmıştım:D
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: rapper vay beeee....hatırlıyorm da ilk zamanlar beni nası hemen sardı forum ortamı of be:D... şimdi sarmıo mu seni ? :p
rapper ahahah şimdi de sarıyo da işte o zaman bi farklıydı ya ne bilim böyle bir anda sarmıştı yani...şimdi de bi şikayetim yok canm :D
bandobras ben soccercenter'i level sanırım 2003 türkiye ligini vermişti...onu yükledim...sonra reklam panolarında sitenin adını gördüm ve daldım:D:D 2003 de ziyaret etmeye başladım sonra 2004 de üye oldum...:D forum neydi diye düşünüyordum ve girdiğimde anlamadığım için çıkıyordum:D