Eğri oturup doğru konuşalım arkadaşlar. Re load oyunu hile değildir. Tüm oyunlarda özellikle FPS larda ölünce oyun kendi load eder bir önceki yere. Fakat FM'deki fark etik olmaması ve oyunun kaybedince de ilerlemesi. FPS de ölünce oyun biter ama FM2006 da çok daha değişik ve güzel alanlar çıkabilir. Kovulmakta çok güzel bir heycan , takım bulmak tekrar , bunlarım peşinde koşmak , 1.lig takımı iken 3.lige düşmek , hepsi fm2006 nın gizli heycanları.
Ama bizim türk insanı anlamaz böyle şeylerden. Alır hemen chelsea, editörle parayı 500m € bütçe. dünyaları alır. üstüne yetinmez hileli taktik ve ant. programı kullanır. oda yetmez 100 maçta 1 kere yenilir ama reload eder ...