Kesinlikle hildeir. Oyunda yaptığım tek hilede de budur:)
Mesela ben Konya'yım ve Tr. Kupası grubumda GS-FB-Manisa-Kmaraş var.
Son maçlar:
FB-GS
Konya-Manisa
GS nin 7 puan ve +7 averajı var
Benim 4 puan +1 averajım var
GS ile 0-0 berabere kaldım:)
Şimdi çıkmam için FB nin GS yi 3-0 gibi benim de manisa'yı 4-0 gibi yenmem lazım (Toplam 7 etmeli:))
Ben Manisa'yı rahat yeniyorum ama gel gör ki FB GS yi yenemio:) Bunun için kaç kere çıkıp girdim ama olmuo bi kaç defa daha denicem olmazsa artık kaderime boyun eğcem:)
Sözü çok uzattım:)
KESİNLİKLE HİLEDİR....