vallahi ha düşünüyorumda arayıp sorsak ne der:
-zekeriya hocam,şimdi ben bir futbol oyunu oynuyorum önemli bir maçım var maçtan önce oyunu sev!!! ettim maçı kaybedince oyunu egzit!!!leyip tekrar loyed!!! ettim sizce bu caizmidir
:D :D :D :D :D :D :D :D