Orjinal Mesajı Yazan: 2ampara***Womanizer
yazmadığım halde kaç kişi izin istedi.bunu siz düşünemiosanız ben napim
Paşam ağırdan gel madem senden habersiz templatelerinin kullanılmamasını istiyorsan yazacan kullanmadan önce bana haber verin diye.Ya da efendi gibi söyleyecen ne diyeceksen.Kimseye burada saldırma hakkını vermezler sana.Ya da templerini kimseyle paylaşmayacan kendin pişirecen kendin yiyecen o zaman..