Orjinal Mesajı Yazan: NightGear
Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: BlacKing
sami hatalarımı mazur görün daha ilk templerim :)
Ömer kardeşim kusura bakma biraz geç bir tebrik olacak ama.Doğum günün kutlu olsun.Yaşının değiştiğini yeni farkettim.Aramızda üç gün var.Ben 25-02-1985 günü doğmuşum sen 28-02 de.Son formalarında yakıyor bu arada..
Ee Hocası kim :)
Hocasını pas geçmedik zaten.Elimden geldiğince ikinize ve sitemizin diğer kitmakerlerine resim olarak yardım edeceğim.Etmessem zaten olmaz.Blacking kardeşim profilimden ya da samiden msn adresimi al istediğin formanın resmini arayıp bulalım.Bizde bi işe yarayalım..