Venom Orjinal Mesajı Yazan: BlacKing sende illa bi kusur bulucan yani :p ben şu logolara update çekim :) cidden orti kızılay logosu gibi olmuş pazubandı:D renkler güsel olmuş eline sağlık
Mc.Speedy Hatalı Olmasından Zİyada Alıntı Yapmamamız Daha iyi oLur Günhan Abi ;) ve NewCastle United Yakışmış Sana ;)
Mc.Speedy Ömer Bide Bir Tavsiye We9 Temp Kullanman Daha İyi OLur Pes4 Bu Templer Sehircilerde Düzgün Cıkmayabiliyor :)