Teşekkürler yorumun için arkadaşım.Görüşlerini değerlendirmek gerekirse;
- Lig ve kupa id'lerini silmek oyun datasını bozabiliyor malesef.Oyun içinde ilerleyen dönemlerde hata verip oyundan atmalara yol acabiliyor.bu yüzden hiç böyle bir riske girmek istemedim,
- İngilteredeki oynanabilir 7 lige 160 takım atıldı.Alt liglerinde ise 130 a yakın takım var bunları doldurmak cok güç.Zaten en alt ligden max 4 takım falan cıkabiliyor.onlarda wdl deki takımlara oranla gücsüz oldukları için ertesi sene düşüyorlar.
Bende yorumun için tekrar teşekkür ederim...