nasiyani Makaay lig gerçekten çok güzel. Birsürü manager kıyımı oluyor iş imkanı artıyor. ayrıca transfer listesinde her mevkii için çok alternatif oluyor. Yalnız benim ingiltere ligini sevmememin en büyük nedeni olan yedek kulubesine 5 oyuncu alabilmen bu ligdede var. tüm ligler de 7 yedek varken burda 5 yedek var ve sakatlanma durumunda aynı mevkinin adamını yedekte bulmak zor. veya cok mevkili oyuncular bulmak gerek. ben düzeltebilirmiyim diye baktım editöre ama acamadım. yedek sayısını 7 ye cıkartırsam aslında baya güzel olur. böylece transfer ettigimiz oyuncularıda bosuna kadro dışı bırakmayız. şimdiden cok tesekkurler. emeğine saglık
Makaay Orjinal Mesajı Yazan: nasiyani Makaay lig gerçekten çok güzel. Birsürü manager kıyımı oluyor iş imkanı artıyor. ayrıca transfer listesinde her mevkii için çok alternatif oluyor. Yalnız benim ingiltere ligini sevmememin en büyük nedeni olan yedek kulubesine 5 oyuncu alabilmen bu ligdede var. tüm ligler de 7 yedek varken burda 5 yedek var ve sakatlanma durumunda aynı mevkinin adamını yedekte bulmak zor. veya cok mevkili oyuncular bulmak gerek. ben düzeltebilirmiyim diye baktım editöre ama acamadım. yedek sayısını 7 ye cıkartırsam aslında baya güzel olur. böylece transfer ettigimiz oyuncularıda bosuna kadro dışı bırakmayız. şimdiden cok tesekkurler. emeğine saglık güzel yorumların için teşekkürler.malesef yedek sayısını arttırma gibi bir şans bizlere sunulmuyor.benimde ingiltere ligi adına en begenmediğim özellik bu.eskiden birde calısma izni sorun oluyordu onu hallettim bir sekilde ama malesef yedek olayını cözümleyemeyiz su anda. İyi oyunlar
karagundostu_i arkadaslar ben bunu yükledim.şimdi bunu kaldırmak istiyorum.ama nasıl yapıcamı bilmiyorum.bi yardımcı olursanz sevinirm.şimdiden allah razı olsun
Makaay Yedeğini aldıgın data dosyalarını yerine koyarak kaldırabilirsin ;) Eger yedek almadıysan yeniden yüklemelisin oyunu ya da baska bir data dosyası kurmalısın üstüne
Frostmourne Dream League'in güncellemesi yapılacak mı bu aralar ona göre bekliyim varsa böyle bir çalışma ?
Fonkral Orjinal Mesajı Yazan: Makaay Orjinal Mesajı Yazan: Frostmourne Makaay şunu düzeltirsen iyi olur sonraki güncellemelerinde : World Dream League Goal of The Week World Dream League Goal of The Week by Soccercenter Sanırım iki kere yazmışsın hangi ligler için bu? böyle bir sorun olmaması lazım aslında. Ulaş bu sorunu bende fm2005 de yasamıstım sebebini bilemiyorum ama bi arastırırım... sorun gayet basit bu full screen yapmayinca oluyor arkdas birde full screen yapmarak dene bak olacak bu sorunu bende yasamistim ama cözüm bulamadim.belki ana skin de full screen yapmayinca yazar sakatlik durumu.
tunch yeni indirdim.. hatta üstünde oynama yapıp dream lig üstüne bir de dream takım editledim.. eğlenelim biraz :)
curvanord bilgi için teşk elinize sağlık güzel bi yama gibi görünüyo daha yeni indiriyorum emeği geçen herkezin line sağlık
furkantos arkadaşlar indirdim oynu ama nasıl yüklenceği hakkında bişey bilmiom bişey denedim ama şimdi hiç açmıo yeniden yükledim lütfen yardımmmmmm!!!!!!!!:(
furkantos arkadaşlar readme de fm 2006 klasörünü oyunun kurulu olduğu sport in. içine bırakın dio bana gelen dosya data adlı fm 2006 deil bir türlü kuramadım lütfen yardım
Legend_Ghost_2307 bende data yı fm 2006 nın içine attım ama new game yapınca oyundan atıyo ama 6.0.2 yaması yüklü diil şimdi kota ile ilgili bi dert olmasın indirirsem bu sorun düzelir mi ????