yaaa arkadaslar yamayı kurmada sorun yasıyorum indirdigim kurulumda
* Winrar dosyasının içinden çıkacak olan Football Manager 2006 klasörünü oyunun yüklü olduğu dizindeki Sports Interactive içine bırakınız.
Değişiklik yapmadıysanız;
C:Program FilesSports Interactive şeklindedir...
* Dediğim gibi Football Manager 2006 klasörünü aynen kopyaladığınız ve gelecek sorulara 'EVET' cevabını verdiğiniz zaman veritabanı
dosyaları,fikstür dosyaları,gerçekçilik modu,grafik dosyaları ve yüklenmesi gereken dosyaların hepsi oyuna eklenmiş olacaktır. Ben acınca indirdigim dosyayı sadece data cıkıo datayı sports inyeractive içine atıorum şifre soruo onuda yazıorum ama tumune ewet diyebilecegim bi yazı bana gelmio...oyuna girip baktıgımdada bu world dream leauge calısmıo ne yapmam lazım acaba...