Daa war :D bi kere penaltılara kalmıştım Son şutta şu kelimeyi dedi:
Atarsa herkes sevicek atamassa herkees diiiiit die bi ses çıkarıo oraya çok güldüm :D
Bide Kaleci 90 dan top çıkarıo spiker kalecinin büyük hatası sawunma uzaklaştırdı dio :D:D:D neyse yinede güzl :D