Yeni spikerde esprili ses dosyaları dozunda ayarlandı...
Bayan yorumcu olayına gelince..bu türkiyede belkide dünyada bir İLK.. buna bu açıdan bakmak gerek diye düşünüyorum...ayrıca..kendisini kasıyor gibi konuşması..onun PROF.olarak..reklam ve haber spikerliği yapmasındandır..zamanla dosyalar karşılıklı konuşmalar haline gelicek...
Tüm yorumlar için teşekkür ederim..sizler desteklediğiniz sürece..belkide DÜNYADA bu işle uğraşan tek kişi olarak..sizlere daha da güzel şeyler sunucaz..
Herkese saygı dolu sevgiler.
hasan MUSTAN