Arkadaşlar, aranızda Türkçe spikeri yükleyenler vardır elbette. Biliyorum, bu dediklerim oyunun genel anlamdaki spiker sorunuyla alakalı, ama bir de Türkçe olunca spiker beni mundar ediyor ve bazı durumlarda gülmekten yerlere yatıyorum. Tabi artık bu hatalara alıştım, fakat Türkçe spikeri ilk yüklediğimde gülmekten maça odaklanamıyordum ve o arada adamlar bana golü atıyorlardı.
Adamın ayağına kayıyorum, spiker omuz omuza mücadele diyor. Bazen koşmaya başlıyorum, spiker "Topu ayağından çok açıyor ve kaybetti." diyor. Ofsayt olan bir pozisyonda gol atınca spiker sevinmeye başlıyor. Fakat ben gol sevincini, ofsaytın tekrar videosunu hızlıca geçiyorum, spiker hâlâ gol sevinci yapıyor. Ondan sonra birkaç atak daha yapıyorum. Spiker "Of of offsaayt offsayt. Herkes gol oldu sanmıştı..." filan diyor hâlâ. Kardeşim, yeni mi uyandın? Gece uyuyamadın mı?:D:D Ha, bir de topa çok kötü vurunca gülmeye başlıyor. Tabi bu hata sayılmaz, ama o gülerken ben de kendime hâkim olamayıp gülmeye başlıyorum.