cracks yahu ne var böle bi nick yapmayı düşünüom 70 harften oluşuo ve öğretici...4 işlemi içinde barındıran bi nick( hea bide mutlak değer)
CaSSiNi_ Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin Hala bu konuya bu kadar yazılıyosa bravo hakikaten... Ya bırakın bu işleri.. Ne oldu zoruna mı gitti:D Şaka bi yana şurda geyik muhabbeti yapıyoruz hemen ters cevap yazıyosunuz
SiNBaD_ bir mail adresi vereyim şahsıma ait :D caferyolasigmaz@mynet.com İnanmayanlara mail yollaya bilirim.Yeterki yollayacak olduğum adresi versin :D
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: ajan54 Ya beyler uzunluğu önemli değil önemli olan işlervi :D haydar dümenimiz de geldi:D:p
SuperBamm ya ben şimdi kalksam . diye nick açsam en kısa benim olur dimi :) herkes en uzunu söylüyo da olaya farklı bi bakış açısı katayım dedim :D
Frostmourne Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm ya ben şimdi kalksam . diye nick açsam en kısa benim olur dimi :) herkes en uzunu söylüyo da olaya farklı bi bakış açısı katayım dedim :D Gerçekten üstün bir zeka örneği. Kimsenin getiremediği bir bakış açısı. Seni mod olarak görmek istiyorum
CaSSiNi_ Orjinal Mesajı Yazan: Frostmourne Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm ya ben şimdi kalksam . diye nick açsam en kısa benim olur dimi :) herkes en uzunu söylüyo da olaya farklı bi bakış açısı katayım dedim :D Gerçekten üstün bir zeka örneği. Kimsenin getiremediği bir bakış açısı. Seni mod olarak görmek istiyorum süper koptum:D:D:D
Venom Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm ya ben şimdi kalksam . diye nick açsam en kısa benim olur dimi :) herkes en uzunu söylüyo da olaya farklı bi bakış açısı katayım dedim :D tamam böle bir nickle kayıt görürsem bilicem ki sensin ve iki üyelik bulundurmaktan...:)
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: Frostmourne Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm ya ben şimdi kalksam . diye nick açsam en kısa benim olur dimi :) herkes en uzunu söylüyo da olaya farklı bi bakış açısı katayım dedim :D Gerçekten üstün bir zeka örneği. Kimsenin getiremediği bir bakış açısı. Seni mod olarak görmek istiyorum :D