Orjinal Mesajı Yazan: ...:::ArThuR™:::...
...:::ArThuR™:::... benimki en uzun gliba şimdilik ?!
aslında seni geçen çıkmaz ama noktaların o kadar olması biraz kötü yani çünkü şekil dışında bişi ifade etmio(en azından karşısındaki kişie) yani şimdi benim en zorlu rakibim olarak sahalardasın die böle konuşttuuma bakma :) ben sade sölüorum böle ;)
galiba arthurdan sonra en uzun nick benim dier söledikleriniz 1 kere anca online olmuştur siteye ya da foruma diyelim :)