CaSSiNi_ Scn de en az ve en çok harfli nickler kimde?En az harfli nick bende herhalde 3 harfli en çok karakterli nick kimde aceba:)
KocumVolkan valla benim nickim ne çok uzun ne çok kısa esas şu soruyu sormalıydınız En ''Manyaq'' nick kimde diye ;)
cracks bi ara bitane çocuk vardo şirin kızları çok severim cümlesinin inilizcesini nick olarak yapmıştı.o en uzun olması lazım.en kısadda "k" harfini nick yapan biri görmüştün.diceksinizki en az 3 karakter diilmi bilmiom valla bildiimiz "k" harfi
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň™ Nick karekterleri Tamamen Farklı Olan Bir Tek BEn varım Heralde :) Ġöќђдň™ abi siz üye girişi yaparken minimum kaç dakikada giriş yapıyosunuz :) yoksa nickini bi yere kopyaladın da giriş yaparken c/p mi yapıyon :)
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: Cambaz BEn bi ara şöyle bi adam gördüm; www.bimemne@hotmail.com Yorum sizin?:) nie daha önce bnim aklıma gelmedi ya:p:)