SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: Frostmourne Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm ya ben şimdi kalksam . diye nick açsam en kısa benim olur dimi :) herkes en uzunu söylüyo da olaya farklı bi bakış açısı katayım dedim :D Gerçekten üstün bir zeka örneği. Kimsenin getiremediği bir bakış açısı. Seni mod olarak görmek istiyorum :D:D
Lvnt_Asn olsun artık yaw adam 2244 msj atmıs bence hak edioda tabi msj önemli deil adamda beyinde war :D:D:D