juzam hamit kurtuluş dediğin ankara kurtuluş demi scn tayfasıylamı yapıoz eğer öyleyse söyle tarihi ordayım o tarihte
cracks össden önce düşünüos.istanbul kurtuluş olimpiat stadı :D tarih nisan olabilir.gelirim diytenler isimlerini bu msjdan sonra yazsın 12 veya 14 kişi olcaz.
Venom Bakın benim kesin değil ama büyülk ihtimal gelmeye çalışırım bu maçı kaçırmamam lazım Yaz hamit beni
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ ibocum dert etme Hamit, babasının uçağıyla getirir seni:D ok o zmana hamit babanın uçağını alırsın beni de alırsın gideriz ok mi? burada hava alanı yok ama ben bir düzlük yer ayarlarım. :D
erda aaaah ah bende gelmek isterdim ama daaa tanışamıoruz bile:D:Dhem zaten baryampaşa bana ters,kadıköyündeim ben:D:D:D
cracks ya ben demiştim nisan veya mayısta.sis acelecisiniz.hemen olcak die bişe yok.herkez bi dfaıtsın şu sıcaklarda.össye hazırlananlara moral olur(dimi makaay):) buj konuya 1 ay boyunca msj yazmıcaktım ama yazdırıosunuz bea :D